Informacje Nieudostępnione
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej
jest udostępniana poprzez wyłożenie lub wywieszenie informacji w powszechnie dostępnym miejscu (tablica ogłoszeń) oraz na wniosek zainteresowanego (wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu).
Udostępnianie informacji publicznej następuje również poprzez wstęp na posiedzenia organów kolegialnych, pochodzących z powszechnego wyboru.
Rozdział IX
Zasady dostępu do dokumentów wynikających z realizacji przez organy Gminy i Miasta zadań publicznych i korzystania z tychże dokumentów
§ 58
Każda osoba zainteresowana (bez potrzeby wykazania interesu prawnego lub faktycznego dla pozyskiwania informacji publicznej) ma prawo dostępu do dokumentów wytworzonych przez organy gminy, komisje Rady, a także przez gminne jednostki organizacyjne, pracowników Urzędu i innych funkcjonariuszy gminy, w związku z realizacją zadań gminy, jak również skierowana do nich korespondencja urzędowa, niezależnie od materialnego nośnika, na którym ich treść została utrwalona.
§ 59
Dokumenty wymienione w poprzednim paragrafie są jawne i dostępne z wyłączeniem: dokumentów niejawnych w rozumieniu ustawy z dn. 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), dokumentów zawierających informacje objęte tajemnicą skarbową, bankową i statystyczną, dokumentów w zakresie objętym ochroną zbiorów danych osobowych, akt osobowych pracowników, list płac i innych dokumentów pracowniczych - z wyjątkiem płac osób zajmujących funkcje publiczne, dokumentów zawierających inną prawnie chronioną tajemnicę.
§ 60
Dokumentami podlegającymi udostępnieniu są w szczególności protokoły sesji Rady, posiedzeń komisji Rady, protokoły innych zespołów i komisji powoływanych przez organy gminy oraz uchwały tychże organów, zarządzenia Burmistrza. Protokoły sesji podlegają udostępnieniu po ich zatwierdzeniu w myśl tegoż statutu, a uchwały i zarządzenia po podpisaniu.
§ 61
Dokumenty udostępnia się przy zachowaniu zastrzeżeń z § 59 co do ich całości lub części na pisemny wniosek zainteresowanego. Dokumenty nie wymagające wyszukiwania, które mogą być udostępniane niezwłocznie, udostępnia się bez pisemnego wniosku. Zapisy powyższe nie dotyczą tych dokumentów, które są ujawnione w Biuletynie Informacji Publicznej istniejącym na podstawie innych ustaw.
§ 62
Osobą odpowiedzialną za wyrażenie zgody i samo udostępnienie dokumentów jest Sekretarz Gminy i Miasta, a w razie nieobecności Sekretarza, pracownik Urzędu wyznaczony przez Burmistrza. W przypadku jednostek organizacyjnych jest nią kierownik jednostki lub osoba przez niego upoważniona.
Udostępniający: informuje osobę zainteresowaną, czy dokumenty mogą być udostępnione niezwłocznie, wyznacza pracownika Urzędu Gminy i Miasta, w obecności którego dokumenty mogą być udostępnione, wskazuje miejsce udostępnienia dokumentów,
W przypadku gdy dokument wymaga dłuższego wyszukiwania, udostępniający wyznacza termin udostępnienia dokumentu nie dłuższego niż 14 dni od daty złożenia wniosku, termin ten może być przedłużony do 2 miesięcy ze względu na złożoność wniosku. O fakcie tym zainteresowany jest powiadomiony na piśmie.
§ 63
Wgląd do dokumentów odbywa się w jednostce, w której dokument jest przechowywany, w godzinach pracy tej jednostki i w obecności jej pracownika uprawnionego jak wyżej.
§ 64
Sekretarz Gminy i Miasta oraz osoba wyznaczona, prowadzą rejestr wniosków o udostępnienie dokumentów, zawiera on: imię i nazwisko osoby zainteresowanej, datę złożenia, przedmiot wniosku, nazwę udostępnionego dokumentu, datę załatwienia i potwierdzenie zainteresowanego.
Dla pojęć użytych w tych zasadach stosuje się przepisy k.p.a.
Na podstawie Statutu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
WYKAZ WNIOSKÓW O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNYCH
1.
Znak sprawy: OG.1431.1.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 6.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: decyzje środowiskowe dotyczące instalacji biogazowych, biometanowych, bioelektrowni, biokompostowni, instalacji przetwarzania odpadów ulegajacych biodegradacji za okres od 2018-2024
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 9.01.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 1
Uwagi: brak
2.
Znak sprawy: OG.1431.2.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 9.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: skany umów obecnie obowiązujących w zakresie odbierania, zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i zamieszkałych położonych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 13.01.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 2
Uwagi: brak
3.
Znak sprawy: OG.1431.3.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 10.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: umowy zawarte w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: ,,Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy."
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 20.01.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 3
Uwagi: brak
4.
Znak sprawy: OG.1431.4.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 10.01.2024
Krótki opis wnioskowanych danych: informacja dotycząca audytu wewnętrznego w latach 2019-2025
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 13.01.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 4
Uwagi: brak
5.
Znak sprawy: OG.1431.5.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 9.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacja dotycząca wsparcia finansowego dla klubu piłkarskiego LKS Bełk w roku 2024
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 20.01.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 5
Uwagi: brak
6.
Znak sprawy: OG.1431.6.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 13.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: decyzje administracyjne wydane w okresie ostatnich 3 lat wobec wykonawcy PreZero Recykling Południe Sp. z o. o. Knurów za naruszenie przepisów dotyczących gospodarowania odpadami.
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 20.01.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 6
Uwagi: brak
7.
Znak sprawy: OG.1431.7.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 7.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: uchwały o ustaleniu lokalizacji biogazowni rolniczej, decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje o pozwoleniu na budowę w trybie specustawy biogazowej.
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 20.01.2024
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 7
Uwagi: brak
8.
Znak sprawy: OG.1431.8.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 22.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: zapytanie dotyczące prowadzenia akcji kontroli pojemników na odpady i zbierania choinek na terenie gminy.
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 30.01.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 8
Uwagi: brak
9.
Znak sprawy: OG.1431.9.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 27.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: ankieta - prace związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu w roku 2024
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 6.02.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 9
Uwagi: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w formie ankiety
10.
Znak sprawy: OG.1431.10.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 28.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: prace Komisji Interdyscyplinarnej w latach 2019-2023
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 5.02.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 10
Uwagi: brak
11.
Znak sprawy: OG.1431.11.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 30.01.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacja dotycząca kanalizacji na terenie gminy
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 10.02.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 11
Uwagi: brak
12.
Znak sprawy: OG.1431.12.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 3.02.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: liczba budynków mieszkalnych przeznaczonych do wyburzenia na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w ramach wariantów trasy kolejowej W71, W72, W73, W74
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 17.02.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 12
Uwagi:
13.
Znak sprawy: OG.1431.13.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 6.02.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacje dotyczące programu mieszkaniowego na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny realizowanego przez społkę SIM Ślask Południe
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 26.02.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 13
Uwagi:
14.
Znak sprawy: OG.1431.14.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 12.02.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacje dotyczące odbioru odpadów komunalnych przez firmę PreZero Service Południe oraz wysokość ewentualnych kar za nieosiągnięcie wymaganego poziomu ponownego użycia i recyklingu odpadów
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 20.02.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 14
Uwagi:
15.
Znak sprawy: OG.1431.15.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 17.02.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacje dotyczące ilości odpadów komunalnych, kosztów zwiazanych z gospodarowaniem odpadami, dochodów z tego tytułu, informacje o ilości cmentarzy komunalnych i parafialnych ilości wytwarzanych odpadów, plany zarządzania cmentarzami
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 27.02.2025 (wskazanie nowego terminu na odpowiedź)
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 15
Uwagi: wskazanie nowego terminu udzielenia odpowiedzi do dnia 4.04.2025
16.
Znak sprawy: OG.1431.16.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 17.02.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacje dotyczące wszczęcia postępowań administracyjnych względem firmy PreZero Recykling Południe Sp. z o. o. Knurów za nieosiągnięcie wymaganego poziomu recyklingu w latach 2020, 2021, 2022, 2023, 2024
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 20.02.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 16
Uwagi:
17.
Znak sprawy: OG.1431.17.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 18.02.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacje dotyczące działalności Młodzieżowej Rady
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 3.03.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 17
Uwagi:
18.
Znak sprawy: OG.1431.18.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 19.02.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacje dotyczące etapu komunalizacji drogi ul. Słonecznej w Książenicach
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 27.02.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 18
Uwagi:
19.
Znak sprawy: OG.1431.19.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 19.02.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacje dotyczące przystąpienia do opracowania planu ogólnego
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: 4.03.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 19
Uwagi:
20.
Znak sprawy: OG.1431.20.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 3.03.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: udostępnienie raportu monitoringowego i ewaluacyjnego z realizacji ,,Lokalnego programu Rewitalizacji dla Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny'' do 2022 roku oraz aktualnych zarzadzeń kierownika jednostki określających wytyczne i standardy kontroli zarzadczej w jednostce
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: REZYGNACJA wnioskodawcy z uzyskania informacji w trybie dostępu do informacji publicznej z dnia 4.03.2025
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer 20 (rezygnacja wnioskodawcy z dnia 4.03.2025)
Uwagi: REZYGNACJA wnioskodawcy z uzyskania informacji w trybie dostępu do informacji publicznej z dnia 4.03.2025
21.
Znak sprawy: OG.1431.21.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 3.03.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacja dotycząca organizowania przetargów publicznych przez gminę w obszarze gospodarki wodno-kanalizacyjnej oraz dofinansowań do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków i instalacji zbiorników na wodę deszczową
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer
Uwagi:
22.
Znak sprawy: OG.1431.22.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 3.03.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: informacje dotyczące gminy i Mlodzieżowej Rady- ankieta
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer
Uwagi:
23.
Znak sprawy: OG.1431.23.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 6.03.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: inwestycje związane z budową, rozbudową lub remontem istniejących placów zabaw, siłowni, boisk, infrastruktury sportowej przy żłobkach, szkołach, domach kultury w sołectwach
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer
Uwagi:
24.
Znak sprawy: OG.1431.24.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 7.03.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: udostępnienie dokumentacji dotyczącej postępowania ,, Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny''
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer
Uwagi:
25.
Znak sprawy: OG.1431.25.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 11.03.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: wewnętrzna procedura MDR i jej audyt, zgłoszenia do KAS
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer
Uwagi:
26.
Znak sprawy: OG.1431.26.2025
Data wpływu wniosku o udostępnienie informacji publicznej: 12.03.2025
Krótki opis wnioskowanych danych: udostępnienie treści udzielonej odpowiedzi do WIOŚ
Data odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
Treść odpowiedzi na wniosek w poniższej tabeli: pozycja numer
Uwagi:
Format | Data publikacji / aktualizacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
doc | 2015-03-27 |
Wniosek o udzielenie informacji publicznej
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
liczba pobrań: 591
|
Wniosek o udzielenie informacji publicznej 15KB | - |
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Czerwionka-Leszczyny UGiM
- Pierwsza publikacja
- Jowita Bochenek 2025-03-13 13:27
- Aktualizacja publikacji
- JOWITA BOCHENEK 2025-03-13 13:27
- Wytworzenie publikacji
- Jowita Bochenek 2025-03-13 13:27
- Zatwierdzenie
- Naczelnik Wydziału Organizacyjnego 2025-03-13 13:27