Wydział Organizacyjny
Dane adresowe
- naczelnik: mgr Kazimiera Gorzawska, pok. nr 20,
(32) 429 59 39 - kontakt: (32) 429 59 38, 429 59 76, 429 59 79,
(informatyk) - 32 429 59 22
pok. nr 18, pok. nr 19
ul. Parkowa 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny - godziny urzędowania:
poniedziałek od 7:30 do 17:00
od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30
piątek od 7:30 do 14:00
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:
- opracowywanie, aktualizacja i nadzorowanie przestrzegania obowiązujących w Urzędzie przepisów wewnętrznych w tym statutu i regulaminu organizacyjnego Urzędu, regulaminu pracy, regulaminu zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- przygotowywanie projektów pism o nawiązywanie, zmianę lub rozwiązywanie stosunku pracy,
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
- przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie ich rejestru,
- prowadzenie spraw płacowych oraz gospodarki etatami i funduszem płac,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy,
- wykonywanie zadań z zakresu naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,
- organizacja szkoleń w siedzibie Urzędu oraz kierowanie na szkolenia, seminaria i kursy,
- prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością porządkową
i dyscyplinarną, - nadzór nad właściwym korzystaniem z sieci telefonicznej przez pracowników,
- opracowywanie dokumentacji w celach rentowych i emerytalnych,
- prowadzenie spraw związanych ze stażami uczniowskimi i absolwenckimi
- zapewnienie należytego zabezpieczenia i ochrony mienia Urzędu w tym:
-
sprawy związane z dozorowaniem budynków,
-
nadzór nad instalacjami alarmowymi,
-
ubezpieczenie majątkowe mienia,
-
-
zapewnienie prawidłowego stanu technicznego, bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy w budynkach Urzędu, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad ochrony ppoż. i BHP w tym: zlecanie przeglkądów okresowych budynków oraz prowadzenie książek obiektu budowlanego, planowanie remontów, konserwacji oraz inwestycji
-
prowadzenie całości spraw gospodarczych w tym:
-
zapewnienie dostaw mediów i prowadzenie rozliczeń,
-
zapewnienie materiałów biurowych i wyposażenia,
-
prenumerata czasopism i ewidencja publikacji z zakresu działań samorządu
terytorialnego, -
zamawianie i likwidacja pieczęci urzędowych,
-
nadzorowanie poprawnego działania wewnętrznej sieci telefonicznej oraz sprzętu kserograficznego oraz wnioskowanie o jego wymianę,
-
ewidencją materiałów niskocennych,
-
najem pomieszczeń w budynkach Urzędu,
-
-
ewidencja i prowadzenie rozliczeń druków ścisłego zarachowania za wyjątkiem czeków,
-
organizacja profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników /badania wstępne, okresowe, kontrolne oraz związane ze zmianą stanowiska/,
-
wykonywanie czynności związanych z realizacją zapisów ustawy
o zakładowym funduszu socjalnym, -
współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy w zakresie spraw organizacyjno – gospodarczych,
-
archiwizowanie akt Urzędu w tym:
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum i jej przyjmowanie,
-
prowadzenie archiwum,
-
zapewnianie właściwych warunków przechowywania i wnioskowanie
o realizację zadań w tym zakresie, -
wypożyczanie akt pracownikom,
-
brakowanie
-
-
współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie rozbudowy jednolitego rzeczowego wykazu akt, zgody na brakowanie dokumentacji archiwalnej i jej przekazywanie,
-
przygotowywanie dokumentacji niearchiwalnej, której minął okres przechowywania do brakowania.
-
prowadzenie zadań związanych z Systemem Zarządzania Jakością
Redakcja strony: Wydział OrganizacyjnyRejestr zmian
- Podmiot udostępniający informację:UGiM Czerwionka-Leszczyny
- Pierwsza publikacja:UGiM Czerwionka-Leszczyny2013-11-05 09:13:56
- Aktualizacja publikacji:Pala Łukasz2019-10-03 10:00:59
- Wytworzenie publikacji:Pala Łukasz2019-10-03 10:00:57
- Zatwierdzenie informacji:Pala Łukasz2019-10-03 10:00:57